Njegovo področje delovanja je usmerjeno na direktni marketing in v iskanje logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, prodanega preko spletne trgovine, je zaposlen kot namestnik direktorice področja trženja. Hkrati se Pošta Slovenije v zadnjem obdobju tudi z njegovo pomočjo uveljavlja na trgu kot uspešen logist in deluje na področju oskrbnih verig, predvsem rezervnih delov, oblačil in prehrane.
Boštjan Pernek spremlja trende na področju dostave v Evropi in svetu in s svojo ekipo pospešeno dela na prenovi sprejemnih sistemov za uporabnike storitev ter na posodobitvi in informatizaciji dostave. Rezultat izboljšav bo viden predvsem v še boljši kakovosti izvedene storitve in, kar je najpomembneje, v hitrejši in uspešnejši vročitvi blaga spletnim kupcem tako na domu kot na drugem izbranem naslovu za dostavo, na alternativnih mestih za izročanje …
Opis predavanja:
Trendi dostave v spletni trgovini
Spletni kupci želijo zanesljivost in zaupanje, glede na vrsto kupljenega blaga pa imajo določena pričakovanja o rokih dostave, načinu dostave, ceni, ki so jo pripravljeni plačati za dostavo, želijo si enostavno vračilo blaga … V predavanju bo Boštjan Pernek odgovarjal na vprašanja, kakšni so trendi v tujini, kako se lahko željam in zahtevam spletnih kupcev prilagodimo v Sloveniji, kaj lahko storimo, da bodo Slovenci več kupovali v slovenskih spletnih trgovinah in se manj ozirali po nakupih čez mejo, kako lahko kvalitetna dostava vpliva na ponoven nakup v spletni trgovini, kateri so nadaljnji koraki Pošte Slovenije, ki jih bo izvedla za boljšo uporabniško izkušnjo, itd. Seveda so dobrodošli tudi odzivi in izkušnje udeležencev prireditve Spletni trgovec leta, saj želijo pri Pošti Slovenije kupcu ponuditi najboljše.