Je strastna grafična oblikovalka in kreativka po duši. Svojega vsakdana si ne zna predstavljati brez grafičnega izražanja, ustvarjanja in spletnega marketinga. Je ustanoviteljica in direktorica podjetja Grativa. Vse od novembra 2013 Grativa deluje ekskluzivno za potrebe podjetja Ujeda d.o.o. Janja je kot vodja podjetja Ujeda d.o.o. zadolžena za koordinacijo, globalni marketing in vizualno komuniciranje vseh projektov (Spletne parfumerije Spleticna.si in prihajajoče hrvaške različice spletne parfumerije Lijepa.hr).
Svetovni trendi narekujejo, da je spletna prodaja vse bolj vezana na različne naprave. Potrošniki namreč vse bolj nakupujejo preko tabličnih računalnikov ter mobilnikov. Spletna trgovina mora biti odzivna in primerna za vse naprave, preko katerih potrošniki dostopajo. Predavanje z naslovom V koraku s časom: Mobilna Spletična boste izvedeli, kako v praksi izgleda prenova velike spletne trgovine v responsive (odzivni) način ter kakšni pozitivni učinki so vidni že v kratkem času.