Lea Benedejčič je direktorica največje slovenske spletne trgovine mimovrste=), ki se je v dobrem desetletju iz slovenskega startupa z Jesenic razvilo v največjo slovensko spletno trgovino. Lea Benedejčič je letos v podjetju mimovrste=) s pomočjo celotne ekipe izvedla skrbno načrtovano celostno sistemsko in logistično prenovo, v sklopu katere so prenovili tudi spletno trgovino, ki mesečno zabeleži 1.350.000 obiskov. V začetku jeseni so pri mimovrste=) razširili svojo ponudbo, v kratkem pa pripravljajo še lansiranje mobilne aplikacije. Lea Benedejčič pravi, da so spremembe in novosti kupci mimovrste=) očitno že sprejeli, saj beležijo rast prodaje, pa tudi njihov indeks zaupanja blagovni znamki (NPS) je zopet na zavidljivi ravni tudi v svetovnem merilu. Pri poslovanju mimovrste=) mora Lea Benedejčič vključevati standarde in poslovni model matične poslovne skupine, a poskuša tudi ohraniti poslanstvo in edinstveno poslovno kulturo, ki ju mimovrste=) goji že 12 let.
Opis predavanja:
Od IT trgovca do nakupovalnega središča
Direktorica mimovrste=) Lea Benedejčič bo v okviru prireditve Spletni trgovec leta predstavila preobrazbo mimovrste=) iz majhne lokalne IT trgovine v sodobno spletno nakupovalno središče, ki tekmuje za svoje kupce tudi z največjimi svetovnimi spletnimi trgovinami. Spremembe, ki jih je podjetje izvedlo v zadnjih letih in jih še izvaja, ne sledijo svetovnim trendom, temveč so v koraku s svetovnimi trendi spletne trgovine. Lea Bendejčič bo v svojem predavanju predstavila spremembe, ki so bile nujno potrebne, da je podjetje mimovrste=) ostalo na vrhu spletne prodaje v Sloveniji in da se bo v skladu s trendi in napovedi trga lahko razvijalo še naprej.