Je direktor projektov in partner pri Valicon d.o.o., Trženjsko svetovanje in raziskave. Matjaž je specialist za raziskave na področju storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druga področja in industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.
Spletni trgovec leta se tokrat odvija že tretjič. To pomeni, da že tretjič izvajamo obsežne meritve zadovoljstva s spletnimi trgovinami in odnosa do spletnega nakupovanja med slovenskimi uporabniki interneta.
Zasnovali smo sistematično vrednotenje spletnih trgovin in razvili metriko, ki zajema širok spekter faktorjev nakupne izkušnje in jih združene poenostavi v nekaj ključnih kazalcev uspešnosti. Letos bom izkoristil to priložnost in se poglobil v rezultate teh meritev, seveda na način, da pokažem, kaj vse se z našim spletnim kupcem dogaja. Opazovanje potrošnika in razumevanje motivatorjev ter drugih elementov nakupne odločitve in nakupnega procesa je tema, s katero se na Valiconu ukvarjamo že vrsto let. Sam nakupni proces je vedno bolj v središču pozornosti in izkušnja, ki jo (predvsem spletni) trgovci nudite svojim kupcem, je skoraj enako pomembna kot sam produkt, ki ga kupec kupuje.