Tamara Momčilović

tamara

Je direktorica slovenske podružnice hrvaškega IT podjetja Infinum s sedežem v Zagrebu. Ukvarja se z vodenjem podjetja ter tudi z vodenjem razvoja programske opreme. S svojimi izkušnjami in izmenjavo znanja ter novih tehnologij na področju razvoja in digitalnega marketinga znotraj skupine pomaga razvijati poslovanje v regiji. Njen glavni fokus je vzpostavitev naprednih digitalnih rešitev skozi različne komunikacijske kanale za podjetja, ki si želijo biti korak naprej. Aktivno sodeluje pri kreiranju ekosistema, in sicer kot predavateljica, mentorica in svetovalka. Že več kot 3 leta je tudi organizatorka Mobile Monday Slovenija dogodkov.

Opis predavanja:

Prihodnost je v mobilnem nakupovanju. Amazon, eBay in Wal-Mart več kot polovico prodaje beležijo preko mobilnih naprav ali pa v kombinaciji mobilnih naprav in računalnika (Business Insider 2014). Danes je spletna stran osnova, “responsive” spletna stran je zelo dobrodošla obnova, mobilna aplikacija pa dober engagement uporabnikov. Ni za vse naročnike potrebno, da imajo vse, saj napačna uporaba digitalnih kanalov utegne biti slabša kot nikakršna. Pomembno je, da svojo trženjsko strategijo prilagodimo uporabnikom oz. njihovim potezam. Kaj potem, ko se podjetje odloči za mobilno aplikacijo? Kaj vse mora vedeti, pripraviti in pričakovati od podjetja, ki jo zanj razvija?