Boštjan Pernek
Njegovo področje delovanja je usmerjeno na direktni marketing in v iskanje logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, prodanega preko spletne trgovine, je zaposlen kot namestnik direktorice področja trženja. Hkrati se Pošta Slovenije v zadnjem obdobju tudi z njegovo pomočjo uveljavlja na trgu kot uspešen logist in deluje na področju oskrbnih verig, predvsem rezervnih delov, oblačil in prehrane.
Boštjan Pernek spremlja trende na področju dostave v Evropi in svetu in s svojo ekipo pospešeno dela na prenovi sprejemnih sistemov za uporabnike storitev ter na posodobitvi in informatizaciji dostave. Rezultat izboljšav bo viden predvsem v še boljši kakovosti izvedene storitve in, kar je najpomembneje, v hitrejši in uspešnejši vročitvi blaga spletnim kupcem tako na domu kot na drugem izbranem naslovu za dostavo, na alternativnih mestih za izročanje …
Opis predavanja:
Trendi dostave v spletni trgovini
Spletni kupci želijo zanesljivost in zaupanje, glede na vrsto kupljenega blaga pa imajo določena pričakovanja o rokih dostave, načinu dostave, ceni, ki so jo pripravljeni plačati za dostavo, želijo si enostavno vračilo blaga … V predavanju bo Boštjan Pernek odgovarjal na vprašanja, kakšni so trendi v tujini, kako se lahko željam in zahtevam spletnih kupcev prilagodimo v Sloveniji, kaj lahko storimo, da bodo Slovenci več kupovali v slovenskih spletnih trgovinah in se manj ozirali po nakupih čez mejo, kako lahko kvalitetna dostava vpliva na ponoven nakup v spletni trgovini, kateri so nadaljnji koraki Pošte Slovenije, ki jih bo izvedla za boljšo uporabniško izkušnjo, itd. Seveda so dobrodošli tudi odzivi in izkušnje udeležencev prireditve Spletni trgovec leta, saj želijo pri Pošti Slovenije kupcu ponuditi najboljše.
Janja Šemenc
Je strastna grafična oblikovalka in kreativka po duši. Svojega vsakdana si ne zna predstavljati brez grafičnega izražanja, ustvarjanja in spletnega marketinga. Je ustanoviteljica in direktorica podjetja Grativa. Vse od novembra 2013 Grativa deluje ekskluzivno za potrebe podjetja Ujeda d.o.o. Janja je kot vodja podjetja Ujeda d.o.o. zadolžena za koordinacijo, globalni marketing in vizualno komuniciranje vseh projektov (Spletne parfumerije Spleticna.si in prihajajoče hrvaške različice spletne parfumerije Lijepa.hr).
Svetovni trendi narekujejo, da je spletna prodaja vse bolj vezana na različne naprave. Potrošniki namreč vse bolj nakupujejo preko tabličnih računalnikov ter mobilnikov. Spletna trgovina mora biti odzivna in primerna za vse naprave, preko katerih potrošniki dostopajo. Predavanje z naslovom V koraku s časom: Mobilna Spletična boste izvedeli, kako v praksi izgleda prenova velike spletne trgovine v responsive (odzivni) način ter kakšni pozitivni učinki so vidni že v kratkem času.
Matjaž Robinšak
Je direktor projektov in partner pri Valicon d.o.o., Trženjsko svetovanje in raziskave. Matjaž je specialist za raziskave na področju storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druga področja in industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.
Spletni trgovec leta se tokrat odvija že tretjič. To pomeni, da že tretjič izvajamo obsežne meritve zadovoljstva s spletnimi trgovinami in odnosa do spletnega nakupovanja med slovenskimi uporabniki interneta.
Zasnovali smo sistematično vrednotenje spletnih trgovin in razvili metriko, ki zajema širok spekter faktorjev nakupne izkušnje in jih združene poenostavi v nekaj ključnih kazalcev uspešnosti. Letos bom izkoristil to priložnost in se poglobil v rezultate teh meritev, seveda na način, da pokažem, kaj vse se z našim spletnim kupcem dogaja. Opazovanje potrošnika in razumevanje motivatorjev ter drugih elementov nakupne odločitve in nakupnega procesa je tema, s katero se na Valiconu ukvarjamo že vrsto let. Sam nakupni proces je vedno bolj v središču pozornosti in izkušnja, ki jo (predvsem spletni) trgovci nudite svojim kupcem, je skoraj enako pomembna kot sam produkt, ki ga kupec kupuje.
Lea Benedejčič
Lea Benedejčič je direktorica največje slovenske spletne trgovine mimovrste=), ki se je v dobrem desetletju iz slovenskega startupa z Jesenic razvilo v največjo slovensko spletno trgovino. Lea Benedejčič je letos v podjetju mimovrste=) s pomočjo celotne ekipe izvedla skrbno načrtovano celostno sistemsko in logistično prenovo, v sklopu katere so prenovili tudi spletno trgovino, ki mesečno zabeleži 1.350.000 obiskov. V začetku jeseni so pri mimovrste=) razširili svojo ponudbo, v kratkem pa pripravljajo še lansiranje mobilne aplikacije. Lea Benedejčič pravi, da so spremembe in novosti kupci mimovrste=) očitno že sprejeli, saj beležijo rast prodaje, pa tudi njihov indeks zaupanja blagovni znamki (NPS) je zopet na zavidljivi ravni tudi v svetovnem merilu. Pri poslovanju mimovrste=) mora Lea Benedejčič vključevati standarde in poslovni model matične poslovne skupine, a poskuša tudi ohraniti poslanstvo in edinstveno poslovno kulturo, ki ju mimovrste=) goji že 12 let.
Opis predavanja:
Od IT trgovca do nakupovalnega središča
Direktorica mimovrste=) Lea Benedejčič bo v okviru prireditve Spletni trgovec leta predstavila preobrazbo mimovrste=) iz majhne lokalne IT trgovine v sodobno spletno nakupovalno središče, ki tekmuje za svoje kupce tudi z največjimi svetovnimi spletnimi trgovinami. Spremembe, ki jih je podjetje izvedlo v zadnjih letih in jih še izvaja, ne sledijo svetovnim trendom, temveč so v koraku s svetovnimi trendi spletne trgovine. Lea Bendejčič bo v svojem predavanju predstavila spremembe, ki so bile nujno potrebne, da je podjetje mimovrste=) ostalo na vrhu spletne prodaje v Sloveniji in da se bo v skladu s trendi in napovedi trga lahko razvijalo še naprej.
Andraž Štalec
Je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit. Z digitalnim marketingom se ukvarja že od leta 2001. Je nosilec prestižnega naziva Google Certified Trainer, ki ga postavlja na čelo strokovnjakov digitalnega marketinga v Sloveniji.
Opis predavanja:
Data in Action/Podatki v akciji
Kako z Big Data utrditi vaš odnos s potrošniki, izboljšati poslovne odločitve in trženjske dejavnosti? Skozi predavanje si bomo na podlagi primerov slovenskih trgovcev pogledali, zakaj, kako in katere podatke pridobivati, kako segmentirati potrošnike ter kako zbrane podatke spreobrniti v močne vpoglede v vedenje vaših potrošnikov. Če še vedno na spletni strani merite samo obisk, je čas, da izveste, kako vreme vpliva na konverzijo na vaši spletni strani.
Peter Mesarec
Je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika. Ima dolgoletne izkušnje z optimizacijo za iskalnike in s pripravo pristajalnih strani, ki jih vsakodnevno nadgrajuje z novimi testiranji in poskusi. Je vodja optimizacije spletnih strani v podjetju Red Orbit in se tako dnevno ukvarja z optimizacijo največjih slovenskih spletnih strani in spletnih trgovin.
Opis predavanja:
Najpogostejše napake pri optimizaciji spletnih trgovin in kako jih odpravite
V predavanju bodo predstavljene najpomembnejše tehnične in vsebinske napake, ki smo jih v Red Orbitu zaznali med analizo 100 in več sodelujočih spletnih trgovin v projektu Spletni trgovec leta in večjega števila drugih spletnih strani. Ostali pa ne bomo le pri napakah, ampak bodo predstavljeni tudi vzroki za napake in načini, kako jih odpravimo ter tako zagotovimo boljše pozicioniranje spletne strani v iskalnikih in boljše delovanje vseh online marketinških kampanj. Za dodatno vzpodbudo bodo prikazani primeri dobre prakse, obiskovalci pa bodo lahko slišali tudi, kakšne uspehe lahko dosežemo samo s pravilno tehnično pripravo spletne trgovine.
Žiga Hajduković
Je soustanovitelj raziskovalno razvojne hiše Razum. Z ekipo računalniških inženirjev in art direktorjem uspešno sodelujejo z multi-nacionalnimi podjetji, kot sta Hitachi in Lastminute.com, njihove rešitve pa so v pogonu po celem svetu. Za svoje napredne tehnološke produkte prejemajo tudi nagrade, kot so pokal iz prve NFC konference v Monaku in Mobile Premier Awards nominacije v Barceloni.
Opis predavanja:
Kaj morate vedeti pred odločitvijo za izdelavo mobilne aplikacije ali mobilnega portala spletne trgovine? Koliko kupcev bo to sploh uporabljalo? Koliko stane razvoj? Ali se izplača? Ali sosedova spletna trgovina že ima mobilno različico? To so pomembna vprašanja, na katera bo poskušal odgovoriti na podlagi podatkov iz prakse v tujini (EU in ZDA) in pregleda stanja na trgu pri nas. Prav iz teh podatkov bodo logično sledile tudi napovedi trendov v segmentu mobilnih spletnih trgovin v Sloveniji.
Tamara Momčilović
Je direktorica slovenske podružnice hrvaškega IT podjetja Infinum s sedežem v Zagrebu. Ukvarja se z vodenjem podjetja ter tudi z vodenjem razvoja programske opreme. S svojimi izkušnjami in izmenjavo znanja ter novih tehnologij na področju razvoja in digitalnega marketinga znotraj skupine pomaga razvijati poslovanje v regiji. Njen glavni fokus je vzpostavitev naprednih digitalnih rešitev skozi različne komunikacijske kanale za podjetja, ki si želijo biti korak naprej. Aktivno sodeluje pri kreiranju ekosistema, in sicer kot predavateljica, mentorica in svetovalka. Že več kot 3 leta je tudi organizatorka Mobile Monday Slovenija dogodkov.
Opis predavanja:
Prihodnost je v mobilnem nakupovanju. Amazon, eBay in Wal-Mart več kot polovico prodaje beležijo preko mobilnih naprav ali pa v kombinaciji mobilnih naprav in računalnika (Business Insider 2014). Danes je spletna stran osnova, “responsive” spletna stran je zelo dobrodošla obnova, mobilna aplikacija pa dober engagement uporabnikov. Ni za vse naročnike potrebno, da imajo vse, saj napačna uporaba digitalnih kanalov utegne biti slabša kot nikakršna. Pomembno je, da svojo trženjsko strategijo prilagodimo uporabnikom oz. njihovim potezam. Kaj potem, ko se podjetje odloči za mobilno aplikacijo? Kaj vse mora vedeti, pripraviti in pričakovati od podjetja, ki jo zanj razvija?